Curs presencial al CERC (C. Montalegre 7, Barcelona)
8, 14 i 21 de maig, de 17 a 19 h
Aquesta formació va adreçada a conèixer les eines d’autoaprenentatge bàsiques per resoldre de forma autònoma i col·lectiva els dubtes més freqüents que afecten les nostres pràctiques artístiques a l’hora de gestionar la fiscalitat. Llegir les lleis que ens afecten més directament és una feina tan farragosa com imprescindible. La llei és un text força clar, tret quan no sempre pot incloure tots els supòsits que es donen a la vida real. Quan la nostra pràctica queda poc reflectida es fa necessari interpretar-la i ningú no la pot interpretar millor en relació a la pròpia praxis que nosaltres mateixes.
Totes les sessions seran presencials. Tot i que es recomana l'assistència a totes les sessions, es pot assistir a les sessions de forma individual segons el temari proposat. Al final de cada sessió es resoldran col·lectivament dubtes de casos concrets que haureu de fer arribar prèviament en el moment de la vostra inscripció.
Preus d’inscripció a la formació:
Gratuït per a persones associades a l’APGCC i la PAAC ➤ demana el codi de gratuïtat de la PAAC a: paac@paac.cat
Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió. Normalment, s'envia entre 6 i 24 h abans de l'inici de la formació.
Les activitats online normalment s'imparteixen de manera virtual a través de la plataforma Google Meet. En cas que no sigui aquesta aplicació, s'especificarà la plataforma a la informació del curs.
En cas que l'aplicació s'imparteixi amb Google Met, no cal instal·lar-te res si et connectes a través de l'ordinador. T'enviarem un enllaç per correu electrònic i només t'hi has de connectar. Només en cas que et connectis a través del mòbil t'hauràs d'instal·lar l'aplicació de Google Meet o GMail prèviament.
Per a les formacions online recomanem sempre disposar de càmera i micròfon per a connectar-se a les sessions. Tot i que no és obligatori, és més fàcil per a la persona que imparteix la formació empatitzar i connectar amb les cares que amb una pantalla negra. El micròfon acostuma a estar mutejat i només caldrà que l'obris per a intervenir.
En cas que hagis assistit a la totalitat del curs, un cop finalitzat, pots sol·licitar a través de correu electrònic un certificat d'assistència de la formació, on s'especifiquen les dates, el títol de la formació i el número d'hores.
Habitualment les activitats presencials es realitzen a Barcelona, al CERC (Centre d'Estudis i Recursos Culturals), al carrer Montalegre 7. Si no es realitza en aquest espai s'indicarà a on al cos de la descripció
La informació pràctica de cada formació, inclòs l'enllaç de connexió de les formacions onlines, s'envia el dia abans de l'inici del curs