El Festival Rizomes torna a La Cellera de Ter amb tres dies de música, arts i arquitectura efímera
Descompte del 20% per a persones sòcies de l’APGCC
Els pròxims 20, 21 i 22 de juny, La Cellera de Ter acull una nova edició del Festival Rizomes, un esdeveniment singular que combina arts en viu, música i arquitectura efímera en un entorn natural i temporal, al cor d’una plantació de pollancres.
Amb una programació arriscada i d’alta qualitat, Rizomes celebra enguany la seva 5a edició, consolidant-se com un referent dels festivals que entenen la cultura com un ecosistema viu i experimental.
Una programació per a tots els sentits
La proposta artística del festival inclou una barreja vibrant de concerts, performances, dj sets i instal·lacions efímeres. Entre els noms destacats de l’edició 2025 hi trobem a la Rita Payés, Lucia Fumero, Tarta Relena – amb propostes que abracen el jazz, el folk i la cançó popular, i a DJ Marcelle, PÖ – en una programació electrònica atrevida i d’avantguarda.
L’espai escènic del festival es construeix i es desmunta cada any, oferint una experiència immersiva, sostenible i radicalment efímera, que posa en el centre el joc col·lectiu, l’espai compartit i la reinvenció dels formats culturals.
Més enllà del festival: una manera de fer
Rizomes no és només un festival: és una proposta de cultura entesa com a ecosistema. El projecte promou una relació respectuosa amb el medi, un ús creatiu de l’espai i una aposta per l’autogestió i la sostenibilitat. És un espai per repensar el paper de les arts en el territori, connectar comunitats i crear des de la llibertat.
Dies 20, 21 i 22 de juny de 2025 a La Cellera de Ter
Els socis i sòcies de l'APGCC tenen un 20 % de descompte en l'entrada, demana el codi a comunicacio@gestiocultural.org.
Més informació i venda d'entrades al següent enllaç.