Agenda | Gestió cultural

Data de publicació: 29-10-2026

Nova píndola formativa. Formació bàsica de facturació per artistes

Dijous 19 de novembre de 10 a 12:30 h
Data de publicació: 29-10-2026
Les associacions professionals AADPC, AGT, APCC, APdC, APGCC i TTP et proposem una nova píndola formativa en línia sobre facturació per a artistes. L'objectiu d'aquesta sessió és explicar i aclarir conceptes bàsics sobre qui pot emetre una factura, quina informació ha de recollir aquest document i quins impostos s'han de tenir en compte, entre d'altres aspectes. La ponent serà Andrea Leunda, advocada especialitzada en arts escèniques amb una llarga trajectòria en àmbit fiscal, entre d'altres, i en assessoraments a associacions i artistes.  



Informació pràctica

Data: Dijous 19 de novembre

Horari: d'10 h a 12:30 h

Modalitat: En línia

Preu: Gratuït

Places limitades

Formació exclusiva per a persones associades a les entitats organitzadores i els seus representats a nivell de gestió. 

Inscripció prèvia obligatòria al següent enllaç. S'enviarà l'enllaç uns dies de la formació, un cop validat el llistat de persones inscrites. 


Sobre la ponent

Andrea Leunda

Actualment és advocada de l'Associació de Professionals de la Dansa de Catalunya (APdC) i l'Associació de Professionals de Circ de Catalunya (APCC). També assessora a companyies, empreses i entitats que produeixen i distribueixen projectes escènics, així com col·labora amb entitats públiques.

Des de l'any 2015 treballa exclusivament pel sector cultural i s'ha especialitzat a oferir un acompanyament integral en tots els aspectes legals relacionats amb la pràctica professional, especialment en arts escèniques i vives: contractació laboral, mercantil i amb l'administració pública, cessió de drets de propietat intel·lectual, fiscalitat, entre d'altres. Habitualment imparteix formacions adreçades al sector. Entre d'altres, és ponent en formacions impartides per l'SDE i a la Formació en Producció d'Arts Escèniques organitzada per la Xarxa de Productores des de la seva primera edició.







Tags: